mazika3almakshof
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mazika3almaksho it's your home

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده اووي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dodo_doda
Admin
dodo_doda

انثى
المزاج : عاديه ولا زعلانه ولا فرحانه

نكت جامده اووي Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده اووي   نكت جامده اووي Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 5:48 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

---------------------------------

في مره تلاته راحوا عند الريس فواحد طلب فيلا وشاليه فى العريش فالريس قله طيب واخد اللى طلبه والتانى طلب راس

مال فى البنك الريس قله طيب والتالت بئا طلب صوره كبيره للريس فالريس قله طيب فبعد شهر الاول والتانى رجعوا فقروا

والتالت هو اللى غنى عارفين ليه .................................................. .................................................. .............علشان حط الصوره فى الميدان واعد بنادى التفه بقرش

والشلوت بربع جنيه

‏مكالمات رئاسية
الملكة اليزابيث - ملكه انجلترا - .... جورج دبليو بوش - الرئيس الامريكى - .... محمد حسنى مبارك الرئيس المصرى - ... ماتو ودخلوا كلهم الجحيم

الملكه اليزابيث قالت : وحشتنى انجلترا وعايزة اكلمهم و اطّمن الناس عاملين ايه هناك .. اتصلت بيهم واتكلمت حوالى خمس دقايق ... وقالت : ها ابليس , عايز منى كام تمن المكالمه ؟ ... ابليس قالها : خمسه مليون دولار ... خمسه مليون دولار وكتبتله شيك ورجعت تقعد على كرسيها تانى

جورج بوش غار منها جدا وقعد يصرخ وهو بيقول : وانا كماااااان , عايز اكلّم امريكا , واتّصل وقعد يتكلم حوالى دقيقتين .... بعدين قال : ها ابليس , عايز منى كام تمن المكالمه ؟ ... ابليس قاله : عشرة مليون دولار ... عشرة مليون دولار وكتبله شيك ورجع يقعد على كرسيه تانى

حسنى مبارك غار منهم بطريقه رهييييييييبه ... وبدأ يصرخ وهو بيقول : اناااااا بردو عايز اكلم مصر , بردو عايز اعرف الناس عامله ايه هناك ,واكلّم الوزرا , عايز اكلم كل واحد ... اتصل بـ مصر وقعد يتكلم .... يتكلم ... يتكلم .... حوالى كدا 20 ساعه .. بعدين قال : ها ابليس , عايز منى كام تمن المكالمه ؟ ....ابليس قال : دولار واحد .... حسنى مبارك قاله : دولار واحد بس ؟؟؟!!! ... ابليس رد عليه وقال : من الجحيم للجحيم مكالمه محليه

واحد اتحشر في زحمة المرور فلقى واحد بيخبطله على شباك السيارة
فتح الشباك و سأله عايز ايه
قاله : الرئيس حسنى مبارك خطفوه و الفدية 5$مليون دولار
و لو الفدية ماتدفعتش .. الخاطفين هددوا يدلقوا عليه بنزين و يولعوا فيه
و احنا بنجمع تبرعات .. تحب تشارك ؟
الرجل سأل: " و في المتوسط الناس بتتبرع بكام"
الرجل الثاني : " من 5 الى 10 لتر بنزين" !

الرئيس مبارك لقي فانوس سحري قام دعكه فطلعله منه ابليس
قاله : شبيك لبيك تطلب ايه؟
قاله: بص بقي يا عم ابليس انا عملت فى الشعب بتاعي كل حاجه..قوللي بقي علي حاجة جديده اعملها !
ابليس قاله: بس كده..بسيطه..هات ودنك..وش وش وش وش وش
قام الرئيس قاله: ايه ياعم لعب العيال ده..ده كلام برضه
قام ابليس قاله: بلاش دي..هات ودنك...وش وش وش وش وش قام الرئيس قاله: ايه يا عم ده ...انت شكلك ابليس نص كم ولا ايه
ابليس قاله : معقول الفكره دي مش عاجباك!!..طب خد دي بقي..وش وش وش وش
قام الرئيس قاله : ياعم انت شكلك كده لا ليك في العفرته ولا حاجه..هات ودنك بقي اقولك انا بعمل ايه في الشعب بتاعي....وش وش وش وش وش
قام ابليس وشه اصفر و قاله: يا راجل اتقي الله

مره حسنى مبارك راح مدرسه ابتدائيه فلما جت فتره الاسئله رفع ولد ايده قاله مبارك اسمك ايه قال الولد رامى مبارك قاله ايه سؤالك يا رامى

رامى :انا عندى اربع اسئله
1-ليه انت رئيس من 25 سنه
2-ليه معينتش نائب
3-ليه ولادك ماسكين كل حاجه فى البلد
4-ليه حاله مصر زفت و انت مبتعملش حاجه

بعدها بالضبظ رن جرس الراحه بعد الراحه جت فتره اسئله تانيه فرفع ولد تانى ايده قاله مبارك اسمك ايه قاله اسمى تامى مبارك قاله ايه سؤالك

تامر:انا عندى ست اسئله

1- ليه انت رئيس من 25 سنه
2-ليه معينتش نائب
3-ليه ولادك ماسكين كل حاجه فى البلد
4-ليه حاله مصر زفت و انت مبتعملش حاجه
5-ليه جرس الراحه رن ربع ساعه بدرى
6-فين راااامى ؟؟؟؟؟
https://mazika3almakshof.ahlamontada.net
crazyman

crazyman

ذكر

نكت جامده اووي Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده اووي   نكت جامده اووي Icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 7:35 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامدة موووووووووووووووووووووووووت والله
http://www.crazyman2008.yoo7.com

نكت جامده اووي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-